Szolgáltatásaink
- Szerelés és Garancia
- Karbantartás és javítás: saját munkáinkra és idegen munkák után csarnokok, üzemek árnyékolói, ipari kapui, üzletek rácsai
Az Ügyfél elégedettség mitől lesz 100%?
Egyszerű: Meg kell találni az igénynek legjobban megfelelő terméket, kell a jó alapanyag, kell egy jó gyártási technológia, és kell az ügyes szerelő. De amikor beérkezik az első érdeklődésre 3-6 ajánlat, hogyan és mikor derül ki, hogy melyik cég tudja biztosítani az összes feltételt? Nem késztermék, nem lehet kipróbálni vásárlás előtt, és nem lehet elállni a vásárlástól sem. A termék használhatósága, élettartama pedig nagyban függ attól, hogy hogyan sikerült a helyszíni beépítés.
Egy általános vásárlás menete:
ÉRDEKLŐDÉS
AJÁNLATKÉRÉS
INFORMÁCIÓ SZERZÉS
MEGRENDELÉS
GYÁRTÁS
SZERELÉS
GARANCIA, JAVÍTÁS
Vásárlóink visszajelzései
Ha megvan az ideális megoldás, a termék minősége is megfelelő, a helyszíni beépítés teszi teljessé a munkát. Megkérdeztük Vásárlóinkat nekik mi a legfontosabb. Íme, a válaszok:
- Minden kérdésemre tudtak válaszolni. (Árajánlat, információ-szerzés)
- Szakmai hitelesség (Árajánlat, Szerelés)
- Kedvesek voltak.
- Szakszerű szerelés. (Szerelés)
- Akkor jöttek, amikor ígérték. (Ügyfélközpontúság)
- Nagyon gyors árajánlatot kaptunk. (Árajánlat)
- Nem gondoltam, hogy van még olyan cég, aki 2 évvel szerelés után karbantartást ajánl nekem, és ráadásul ingyen. Köszönöm. (Garancia)
Már az első kapcsolatfelvételtől pontos információkkal szolgálunk, telefonon, emailben. Szövetmintákkal, metszetekkel, beépítési paraméterekkel, készfotókkal segítjük a döntést. Időt szánunk rá, hogy megismerjük a helyszín egyedi adottságait, a megrendelői igényeket, hogy a legjobb fellelhető terméket ajánljuk vásárlónknak. Ez a folyamat általában több hónapig, időnként több évig is eltart. Van idő megismerni egymást. Helyszíni munkák egyeztetését kolléganőnk ügyesen leszervezi, munkavégzés után nem hagyunk szemetet, bár takarítani azért nem árt utánunk. Kiemelt ügyfélprogramunk keretében, 2 év után felajánlunk egy ingyenes karbantartást, főleg a motoros termékeinknél. Ha nagyobb javításra szükség lenne, akkor arra külön ajánlatot készítünk. 30 éves családi vállalkozásként nem mindegy milyen nyomot hagyunk magunk után.
Karbantartás és javítás
Saját szerelésű termékeink javítására csúcsszezonban is találunk időt. 10, 15, 20 évvel szerelt termékeinkre büszkék vagyunk, szívesen visszamegyünk, akár egy gurtni cserére is. Főszezonban azonban idegen rendszerek javítását nem tudjuk már vállalni.
2016-2019 között milliós darabszámú árnyékoló csőmotor jött be az országba és kerültek beépítésre. A Kínából érkező motorok és vezérlések élettartama jelentősen kisebb, mint német, francia motoroké. Nem számít milyen típus, nagyon sokfélét szereltünk, javítottunk már eddig is. Családi házak, társas házak iroda épületek, nagy területet érint. Minden javítást feltérképezünk, és adunk megoldási javaslatot. Keressenek minket bizalommal.
Karbantartásra külön ajánlatot lehet kérni már a szereléskor. Első sorban garázskapuk, kapunyitók, rácsok, ipari kapuk termékkörben célszerű ezt megfontolni. Rendszeres karbantartással és ellenőrzéssel megelőzhető hogy egy nap nem nyílik ki egy fontos kapu.
Csarnokok, irodaházak, nagyobb épületek árnyékoló berendezéseinek karbantartását és javítását is vállaljuk. Beltérben a leszakadt szalagfüggöny nem csak igénytelen, de balesetveszélyes is. Kültérben leggyakrabban az alumínium zsaluzia igényel rendszeres karbantartást. Természetesen alkalmi javításra is tudunk árat készíteni, mivel egy-egy csarnok, épület feltérképezése időigényes munka, így az ajánlat készítést kiszámlázzuk, megrendelés esetén a végösszegből jóvá írjuk. Amennyiben saját munkánkra kérnek karbantartást, az ajánlat készítés díját elengedjük.